{{ shopProduct.Name }}
+
_
Delni znesek:

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.visit-rogaska-slatina.si

Prodajalec oz. ponudnik / upravljalec spletne trgovine

Javni zavod za turizem in kulturo Rogaška Slatina
Zdraviliški trg 1
3250 Rogaška Slatina
Telefon: 03 5814 414
info@turizem-rogaska.si
www.visit-rogaska-slatina.si

 

OSNOVNI PODATKI:
Matična št.: 6605214000
ID za DDV: 39063917
TRR: SI56 0130 6600 0000 211, odprt pri Banki Slovenije
Zavezanci za DDV: DA


Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.visit-rogaska-slatina.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 126/2007 in 86/2009), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine.

Upravljalec spletne trgovine na spletnem mestu www.visit-rogaska-slatina.si je Javni zavod za turizem in kulturo Rogaška Slatina, Zdraviliški trg 1, 3250 Rogaška Slatina.

Z uporabo spletne strani se strinjate s pogoji poslovanja. Javni zavod za turizem in kulturo Rogaška Slatina si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja v spletni trgovini.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • način plačila,
  • jasno, razvidno in nedvoumno bo določil cene izdelkov in storitev, kjer bo tudi razvidno, ali cene že vsebujejo davke in morebitne druge stroške,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, koliko stane kupca vračilo izdelka ali odpoved storitve,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi, kamor potrošnik lahko naslovi svojo pritožbo.

Ponudnik Javni zavod za turizem in kulturo Rogaška Slatina preko spletne strani www.visit-rogaska-slatina.si ponuja izdelke ter živila lokalnih dobaviteljev, gostinske storitve in storitve turističnih doživetij. Splošni pogoji veljajo za vse storitve in izdelke ter zavezujejo potrošnika oziroma kupca.


NAROČILO, NAKUP, POTRDITEV NAROČILA


1. Direkten nakup izdelka ali storitve

Potek naročila poteka tako, da izberete izdelek ali storitev in ga dodate v košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. Odpre se stran s povzetkom vsebine vaše košarice. V kolikor se z vsebino košarice strinjate, nakup nadaljujete s klikom na gumb »Naprej na način plačila«. Na tej strani v polja vnesete vaše podatke: ime in priimek in elektronski naslov. Spodaj potrdite, da se strinjate s Pravilnikom o zasebnosti.

V sekciji »Način plačila« izberete želeni način plačila s kreditnimi karticami: Mastercard, Visa, American Express.

Na koncu potrdite,  da sprejemate Splošne pogoje poslovanja spletne trgovine www.visit-rogaska-slatina.si.

Naročilo potrdite in oddate s klikom na gumb »Nadaljuj«. Po tem koraku prejmete tudi zahvalno e-mail sporočilo s povzetkom naročila.

Morebitne spremembe naročila lahko popravite med postopkom naročila, dokler ni naročilo dokončno oddano. V primeru, da je bilo naročilo že oddano in ste napako odkrili naknadno, nas o tem obvestite na e-mail: info@turizem-rogaska.si.


CENE

Cene izdelkov in storitev so navedene v evrih / € in veljajo na dan nakupa. Cene ne vsebujejo stroška dostave. Ko kupec naročilo v spletni trgovini potrdi, zanj veljajo objavljene cene v času naročila. Cene so v spletni trgovini primerno označene in veljajo za vse kupce enako.

Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. V primeru, da bi se cena zaradi napake med obdelavo spletnega naročila spremenila ali bi v tem času prišlo do izpraznitve zalog naročenega izdelka, bo kupec o tem pisno obveščen na njegovo elektronsko pošto in mu bo ponujena možnost odstopa od pogodbe ali do zamenjave za drug primerljiv izdelek oziroma storitev, ki jo ponuja ponudnik.


DOSTAVA

Stroški pošiljanja in prevzema so podani ob koncu naročila in. Možen je tudi osebni prevzem na TIC Rogaška Slatina (Javni zavod za turizem in kulturo Rogaška Slatina). V tem primeru stroškov prevzema ni.

Javni zavod za turizem in kulturo Rogaška Slatina za dostavo sodeluje s Pošto Slovenije d.o.o., katerega običajni delovni čas dostave je vsak delovnik med 08.00 in 16.00 uro.
Ob nedeljah in praznikih se dostava naročenih izdelkov ne izvaja.
Dostava bo opravljena na naslov, ki ga bo v postopku nakupa določi uporabnik.

Naročila, oddana med delavnikom pred 13. uro, so odposlana še isti dan oz. v skladu s pogoji poslovanja Pošte Slovenije d.o.o. dostavljena najkasneje tretji delovni dan od naročila.


PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA 

V skladu z določili 43. člena ZVPot (Ur. l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalca obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za pravico do odstopa od nakupa prične teči z dnem prevzema artiklov.


Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca info@turizem-rogaska.si ali na sedež zavoda: Javni zavod za turizem in kulturo Rogaška Slatina, Zdraviliški trg 1, 3250 Rogaška Slatina.

Vrnjenemu blagu je potrebno priložiti kopijo računa. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek vrne po pošti na naslov prodajalca Javni zavod za turizem in kulturo Rogaška Slatina, Zdraviliški trg 1, 3250 Rogaška Slatina. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Kupec mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan, v originalni embalaži in v nezmanjšani količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala zaradi razlogov, za katere kupec ni kriv. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. V primeru uporabe, ki presega preizkus izdelka, ima prodajalec pravico od kupca zahtevati zmanjšanje vrednosti izdelka. Potrošnik blago vrne po pošti, pri čemer stroške pošiljanja nosi potrošnik.

Vračilo vplačanega zneska bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe in ko ponudnik prejme vrnjen izdelek. V času od prejetega obvestila o odstopu do vračila izdelka, si zato ponudnik pridržuje pravico do zadržanja plačila. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo (na TRR kupčeve plačilne kartice).

Vrnitev prejetega blaga zavodu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, katere izdelek je prilagojen osebnim potrebam potrošnika oziroma izdelani po njegovih natančnih navodilih. Prav tako kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če sama narava izdelka ni primerna za vrnitev (izdelki z zelo kratkim rokom trajanja, hitro pokvarljiva živila, izdelek, ki mu je že pretekel rok uporabnosti) in v primeru dobave časopisov, revij, periodičnih publikacij, igre na srečo in drugih primerih, ki jih določa Zakon o varstvu potrošnikov.


STVARNA NAPAKA

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemur mu ponudnik mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa k zastopniku ponudnika, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.


TEHNIČNA SREDSTVA ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Pred oddajo naročila s strani kupca, se kupcu odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila.

V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi v košarici, in sicer tako, da se s puščico vrne nazaj, na prejšnjo stran nakupa.  V kolikor naročila ne želite oddati lahko stran zapustite pred oddajo naročila in tako prekinete oddajo in potrditev naročila.


KOMUNIKACIJA PREKO OGLASNIH SPOROČIL

Ponudnik bo z kupcem stopil v stik preko elektronskih sredstev komunikacij na daljavo, če temu kupec izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje:

  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • sporočila bodo označena jasno in nedvoumno kot oglasna sporočila,
  • jasno in nedvoumno bodo označene tudi različne akcije, promocije in druge tržne tehnike,
  • jasno bodo določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil (željo uporabnika, da ne   želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval in mu omogočil takojšnjo odjavo od le-teh.


KODEKS RAVNANJA

Ponudnika ima postavljene visoke interne standarde obravnave naročil, vračil in reklamacij kupcev ter poskuša slediti aktualnim zahtevam potrošnikov in zakonskim regulativam. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju (ZEPT) pa izjavlja, da ni podpisnik kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.


PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov (ZVPot). Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Prodajalec bo v roku pet (5) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Kontaktna oseba za pritožbe je koordinator spletne trgovine. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Javni zavod za turizem in kulturo Rogaška Slatina se trudi, da se spori rešujejo izvensodno.


AVTORSKA ZAŠČITA

Vsa vsebina na spletni strani, vključno s slikovnim in video gradivom je avtorsko zaščitena z Zakonom o avtorskih pravicah in je last ponudnika. Ponudnik dovoljuje uporabo slikovnega in video gradiva za osebno uporabo na socialnih omrežjih in fotogalerijah izključno z navedbo vira navedenega gradiva in le z predhodnim pisnim dovoljenjem Javnega zavoda za turizem in kulturo Rogaška Slatina, ki je lastnik spletne strani www.visit-rogaska-slatina.si.


PIŠKOTKI

Ob rezervaciji oziroma nakupu storitev ali izdelkov z vašimi dovoljenji zbiramo tudi podatke o vaši uporabi naše spletne trgovine s piškotki. Več informacij o tem, kako tehnologijo piškotkov uporabljamo je dostopnih v Politiki piškotkov.


POJASNILO

Informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaji naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali o vračilu blaga, je na voljo:

Informacije in podpora
PON – PET od 08.00 – 16.00
Telefon: 03 5814 414
E-mail: info@turizem-rogaska.si

Vse informacije na spletni strani se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Prav tako lahko ponudnik brez predhodnega obvestila spreminja navedene pogoje poslovanja.

Kontaktne informacije so navedene v teh splošnih pogojih poslovanja.

 

Rogaška Slatina, 2021

Doživite Rogaško Slatino

Bodite obveščeni

Prijavite se na naše e-novice in ne zamudite nobene novosti v Rogaški Slatini.