Na vsebino
{{ shopProduct.Name }}
+
_
Delni znesek:

Namen online izobraževanja

V vseh panogah se nenehno pojavljajo novi trendi, turizem ni izjema. Da turistična podjetja in organizacije ostanejo konkurenčni, morajo poznati potrebe gostov, jih znati učinkovito zadovoljevati in hkrati udejanjati trende iz sveta turizma. Zaradi COVID-a so se razvile nove potrebe gostov, se spremenile prioritete in se pojavila povsem nova pričakovanja.

Namen online izobraževanja je spoznati goste bližnje prihodnosti, trende v turizmu in taktike, s katerimi boste učinkovito krojili svojo turistično ponudbo in komunikacijo v letu 2022.

Kaj se boste naučili?

Trendi v 2022

  • Nove potrebe in pričakovanja gostov – post COVID realnost 
  • 8 trendov, ki bodo krojili turistično ponudbo 
  • Za inspiracijo: Zanimive prakse komunikacije

Pomembnost oblike in vsebine

  • Kaj je blagovna znamka? 
  • Skrivnost močne blagovne znamke 
  • Vizualna identiteta 
  • Definiranje znamke s pomočjo arhetipov 

Družbena omrežja v destinacijskem marketingu

  • Trendi v 2021 in vpliv epidemije 
  • 4 faze uporabe družbenih omrežij v turizmu 
  • Omrežja, ki potrebujejo (naj)več pozornosti 

Email komunikacija

  • Zakaj potrebujete email marketing? 
  • Kako pravilno graditi bazo prejemnikov 
  • Taktike za povečanje baze 
  • Testirajte, analizirajte in prilagajajte! 

Kakovost v turizmu

  • Odnos med kakovostjo in zadovoljstvom, ki dviguje turistično potrošnjo 
  • Merjenje kakovosti s pomočjo SERVQUAL modela  
  • Kakovostni turizem kot koncept turističnega razvoja 

Butični turizem

  • Kaj je butični turizem in česa si želijo butični gostje? 
  • Kako dosežemo butičnost? 
  • Konkretni primeri butičnega turizma 
  • Od personalizacije do novih destinacij in doživetij 

Avtentična turistična ponudba

  • Avtentičnost kot sodoben kulturni konstrukt 
  • Avtentičnost v praksi – študije primerov 
  • Kje je meja med avtentičnim in stereotipnim? 

Trajnostni turizem

  • Naloge trajnostnega turizma 
  • Povezanost z odgovornim in eko turizmom 
  • Zakaj je trajnostni turizem pomemben? 
  • Trajnostni turizem v praksi: 5 primerov dobre prakse 

Komuniciranje v turizmu

  • Ravni komunikacijskega procesa v turizmu 
  • Kje je prisotna komunikacija?
  • (Ne)Verbalno sporazumevanje v turizmu
  • Reševanje konfliktnih situacij 

Komu je namenjeno online izobraževanje?

  • gostinskim in turističnim delavcem iz Rogaške Slatine in bližnje okolice 
  • vsem, ki želijo dvigniti kakovost turistične ponudbe na destinaciji in povezati deležnike 
  • vsem, ki želijo konkretne nasvete za izboljšanje svoje ponudbe ali nabor idej za spremembo  

Prijava na brezplačno akademijo

* Polja označena z zvezdico so obvezna.

Potrditev prijave na izobraževanje

S prijavo na izobraževanje soglašate, da JZ za turizem in kulturo Rogaška Slatina uporablja vaše podatke za potrebe obveščanja o izobraževanju.

Z vašimi osebnimi podatki bomo ravnali vestno in v skladu z veljavno zakonodajo. O pogojih in o varstvu osebnih podatkov preberite na naši spletni strani. Za kakršnakoli vprašanja se obrnite na info@turizem-rogaska.si.

Doživite Rogaško Slatino

Bodite obveščeni

Prijavite se na naše e-novice in ne zamudite nobene novosti v Rogaški Slatini.